Kapcsolat
Kedves Jegyvásárlónk!
Amennyiben rendezvényekkel kapcsolatos kérdései vannak, szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a legfrissebb és legpontosabb információkat mindig a rendezvények hivatalos weboldalain és Facebook oldalain találhatják meg. Ezen platformokon keresztül kaphat választ kérdéseire, ezért kérjük, forduljon ezekhez az oldalakhoz a llegfrissebb információkért. Köszönjük megértését és reméljük, hogy a hivatalos oldalak segítségével minden szükséges információt megtalál!
Ügyfélszolgálat:
Vásárlóknak telefonos ügyfélszolgálatunk nincs! ( Partnereink a partnerfelületen keresztül elérhetik a telefonszámainkat)
Fontos információk a visszatérítésekkel kapcsolatban
A megvásárolt belépőjegyek visszaváltására csak a rendezvény elmaradása, illetve időpontjának változása esetén van lehetőségünk. Amint megerősítést kapunk erről az esemény szervezőitől, értesíteni fogunk a vásárlás során megadott e-mail címen és tájékoztatunk a visszatérítés részleteiről.
Amennyiben visszatérítéssel kapcsolatban értesítést kap tőlünk, kérjük töltse ki az ürlapot és a bankszámlaszámával és személyes adatával együtt küldje vissza az info@onlyticket.hu címre. Miután feldolgoztuk kérését, a visszatérítést az Ön megadott számlaszámára utaljuk.
Visszatérítés - a számlán megjelenő összeg
A visszatérített összeg a jegy(ek) árát tartalmazza.
A kezelési- és a postaköltség a jegyértékesítés szolgáltatásnak az ellenértéke. Így ez már egy teljesített szolgáltatás és lehetetlenülés esetében nem kerül visszautalásra.
Visszatérítés - helyesbítő számla
A banki átutalást követően a törölt és visszatérített jegyekről helyesbítő számlát küldünk, melyen a visszatérített összeg már nem szerepel.